Follow us:

INKEY

– Innovative tools to promote KET competencies for lifelong learning Erasmus+ 2022-2024

Participating countries: Spain, Greece, Italy , Cyprus , Portugal

Project Reference: 2021-2-PT02-KA220-YOU-000050829

Start: 03-04-2022

End: 03-04-2024

EU GRANT: 218.388,00 €

Programme: Erasmus+

Key Action: KA2

Action Type: Cooperation Partnerships in Youth

Περίληψη

Το έργο “InKEY” έχει ως στόχο να προσφέρει στους νέους NEETs νέα προγράμματα παρακίνησης και ενθάρρυνσης για την απόκτηση των βασικών ικανοτήτων που τονίζονται στο πλαίσιο LifeComp, αναπτύσσοντας ελκυστικά ψηφιακά εργαλεία που ενσωματώνουν τη δυναμική, τους μηχανισμούς και τα συστατικά των παιχνιδιών, καθώς και διαδικτυακές κοινότητες πρακτικής. Για τη δημιουργία τέτοιων εργαλείων, οι εταίροι του έργου θα:

1. Αναλύσουν τις υπάρχουσες ευκαιρίες μάθησης και τις βέλτιστες πρακτικές κατάρτισης, που απευθύνονται σε νέους ΝΕΕΤs, στον τομέα της εφαρμογής του Ευρωπαϊκού Πλαισίου για τις Βασικές Προσωπικές, Κοινωνικές και Μαθησιακές Ικανότητες στις εμπλεκόμενες χώρες.

2. Δημιουργήσουν προσαρμοσμένα προγράμματα τηλεκατάρτισης για τις διάφορες υποομάδες του πληθυσμού των ΝΕΕΤ, ώστε να προωθήσουν τις εννέα ικανότητες των προσωπικών, κοινωνικών και μαθησιακών τομέων του πλαισίου, όπως η ευεξία, η ευελιξία, η αυτορρύθμιση, η ενσυναίσθηση, η επικοινωνία, η συνεργασία, η νοοτροπία ανάπτυξης, η κριτική σκέψη και η διαχείριση της μάθησης.

3. Αναπτύξουν μια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης για την παροχή των προγραμμάτων: η πλατφόρμα, ξεκινώντας από την αξιολόγηση των δεξιοτήτων, των ικανοτήτων και των φιλοδοξιών, θα παρέχει στους εκπαιδευόμενους πιο εξατομικευμένο μαθησιακό περιεχόμενο, εμπλέκοντας και παρακινώντας τους μέσω προσομοιώσεων, παιχνιδιών ρόλων και άλλων τεχνικών ενεργητικής μάθησης, βασισμένων στη μάθηση μέσω της πράξης, μέσα σε ένα ευέλικτο και παιχνιδοποιημένο περιβάλλον μάθησης, υποστηριζόμενο από μια διαδικτυακή κοινότητα που θα ευνοεί τη μάθηση από συνομηλίκους και τις ευκαιρίες επανεξέτασης.

4.Αναπτύξουν “offline” μαθησιακές δραστηριότητες για τους εργαζόμενους στον τομέα της νεολαίας και τους εκπαιδευτές για την προώθηση της ηλεκτρονικής μάθησης.

Αποτελέσματα έργου

1.LifeComp για την απασχολησιμότητα των νέων NEETs: βέλτιστες πρακτικές

2. Προσαρμοσμένα προγράμματα μάθησης INKEY

3. Πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης INKEY.EU

4. Εργαλειοθήκη για εργαζόμενους στον τομέα της νεολαίας και εκπαιδευτές

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.

Coordinator:

Contextos- Cooperativa Para O Desenvolvimento E Coeasao Social (Portugal)

Partners:

  1. KYTTARO ENALLAKTIKON ANAZITISEON NEON- KEAN (Greece)
  2. FEMXA FORMACION S.L.U. (Spain) 
  3. LASCO srl a socio unico (Italy) 
  4. CSI- CENTER FOR SOCIAL INNOVATION LTD (Cyprus) 

Όλγα Γουρδομιχάλη

Project Manager

Από το 2013 έως το 2022, στο Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας
Αθηνών συμμετείχε σε πλήθος ερευνητικών προγραμμάτων. Έχει διεθνείς
δημοσιεύσεις και έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά συνέδρια τόσο στην Ελλάδα
όσο και στο εξωτερικό. Επί σειρά ετών, διδάσκει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Αναπτύσσει και υλοποιεί εθελοντικά προγράμματα νέων σχετικά με την έρευνα.
Ταυτόχρονα συμμετέχει σε δράσεις προστασίας περιβάλλοντος, πυροπροστασίας
και φροντίδας αδέσποτων ζώων.


Μιλάει αγγλικά και ισπανικά.
Εντάχθηκε στο ΚΕΑΝ το 2018 και μέχρι σήμερα έχει διαχειριστεί δράσεις και έργα
σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Τον Νοέμβριο του 2022 ολοκλήρωσε το
μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων για Στελέχη του
Πανεπιστημίου Πειραιά.