Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι το KEAN λειτουργεί εθελοντικά από σήμερα και για τους επόμενους δύο μήνες Τηλεφωνικό Κέντρο Υποστήριξης το οποίο παρέχει συμβουλές, υποστήριξη και πληροφόρηση σε αιτούντες άσυλο, πρόσφυγες, στελέχη φορέων ιδιωτικού και δημοσίου τομέα που δραστηριοποιούνται στο πεδίο σχετικά με την παροχή υπηρεσιών που αφορά στις δημόσιες υπηρεσίες της χώρας μας.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Υποστήριξης λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 12:00 έως τις 16:00 και παρέχει άμεση τηλεφωνική υποστήριξη σε θέματα όπως:
- η έκδοση ΑΜΚΑ ή ΑΦΜ,
- η έκδοση Κάρτας Ασφάλισης Υγείας (σύμφωνα με τη διαδικασία και την ισχύουσα νομοθεσία),
- η πρόσβαση στις υπηρεσίες κοινωνικής αλληλεγγύης και στις υπηρεσίες υποστήριξης για εισοδηματικές εισφορές κοινωνικής αλληλεγγύης (ΚΕΑ) ή επίδομα αναπηρίας (ΚΕΠΑ),
- η εγγραφή στον ΟΑΕΔ και την έκδοση κάρτας ανεργίας,
- η έκδοση τραπεζικού λογαριασμού σε πιστωτικό ίδρυμα,
- η εγγραφή των παιδιών στα σχολεία της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης,
- η εγγραφή ενηλίκων στη Β/βάθμια εκπαίδευση,
- η πρόσβαση στην απασχόληση και στην αγορά εργασίας,
- η υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους.
Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την οριζόντια και εκσυγχρονισμένη ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των δημόσιων φορέων, ΜΚΟ, Προσφύγων & αιτούντων άσυλο!
Τηλεφωνικό Κέντρο Υποστήριξης: +30 26510 38024 & +30 210 26 92 880