Στις 17 Ιουνίου 2022, και οι επτά εταίροι από την Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Κύπρο και την Ελλάδα συναντήθηκαν δια ζώσης για πρώτη φορά από την έναρξη του έργου για να συμμετάσχουν στο διεθνές συνέδριο του ENHAGA που πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη της Ιταλίας.
Περισσότερα από 80 άτομα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το συνέδριο, τόσο διαδικτυακά όσο και δια ζώσης, και να μάθουν περισσότερα για τους στόχους του έργου και τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν κατά τη διάρκεια της 30μηνης δραστηριότητας του έργου.
Εκεί, η Ράινα Μελισσηνού, από το ΚΕΑΝ και ο Θάνος Θεοφιλόπουλος από τη ΣΥΜΠΛΕΞΙΣ (Ελλάδα), και η Chiara De Conca από την Alternata Silos (Ιταλία) παρουσίασαν τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και τα σεμινάρια που πραγματοποιήθηκαν και τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν στην κάθε χώρα.
Μετά την εναρκτήρια εισήγηση της Marilena Nocente, προέδρου της Cooperativa Sociale San Saturnino, της επικεφαλής οργάνωσης, η Valentina Iacono Quarantino, επίσης εκ μέρους της SANSAT, παρουσίασε μια επισκόπηση του έργου ENHAGA.
Ο Theo Gavrielides από το RJ4All – Restorative Justice for All, Ηνωμένο Βασίλειο, παρουσίασε το ηλεκτρονικό βιβλίο “Τερματισμός Σεξουαλικής Παρενόχλησης στα Ψηφιακά Παιχνίδια: Μια ανασκόπηση από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελλάδα, την Ιταλία και την Κύπρο”, μια έκδοση που προέκυψε από εμπεριστατωμένη έρευνα σχετικά με το φαινόμενο της σεξουαλικής παρενόχλησης στο διαδίκτυο, η οποία διεξήχθη τόσο σε ευρωπαϊκό επίπεδο όσο και σε επίπεδο των τεσσάρων χωρών που συμμετέχουν στο έργο.
Στη συνέχεια, ο Σωτήρης Θεμιστοκλέους από το CSI – Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας, Κύπρος, παρουσίασε τα αποτελέσματα του Πακέτου Εργασίας 3: το εκπαιδευτικό πακέτο και την εργαλειοθήκη ENHAGA, που αναπτύχθηκε με στόχο την εκπαίδευση τόσο των παικτών όσο και των ενδιαφερόμενων φορέων αναφορικά με την κατανόηση και αναγνώριση της καταχρηστικής συμπεριφοράς και της ψυχολογικής πίεσης στο διαδίκτυο. Παρουσίασε επίσης το παιχνίδι ENHAGA και τα πρόσθετά του (plug ins), ένα παιχνίδι για μεμονωμένους παίκτες που, μέσω διαφόρων δραστηριοτήτων, τους ενθαρρύνει να αναγνωρίζουν και να αντιδρούν στη σεξουαλική παρενόχληση στον κυβερνοχώρο. Με αυτό το καινοτόμο εργαλείο, οι παίκτες μπορούν να μάθουν τι είναι η σεξουαλική παρενόχληση στον κυβερνοχώρο και να κατανοήσουν πώς οι χρήστες μπορούν να προστατευτούν.