Follow us:

31 Αυγούστου 2022

Templates of Gamified E-Learning Programs: Implementing the Conceptual Framework of the Sparks Project

The Sparks Project, a Strategic Partnership for Digital Education Readiness co-funded by the Erasmus+ programme, continues to produce the “sparks” needed for digital transformation at a good pace in the partner countries Spain, Greece, Italy, Poland, Portugal and Romania.  After having produced the Conceptual Framework for Gamified E-Learning Programmes, it was time to test it …

Templates of Gamified E-Learning Programs: Implementing the Conceptual Framework of the Sparks Project Διαβάστε Περισσότερα »

Πρότυπα Ψηφιακών Εκπαιδεύτικων Προγραμμάτων με βάση το παιχνίδι: Υλοποίηση του Εννοιολογικού Πλαισίου του ευρωπαϊκού προγράμματος Sparks

Το ευρωπαϊκό έργο Sparks, μια στρατηγική σύμπραξη για την ετοιμότητα της ψηφιακής εκπαίδευσης που συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+, συνεχίζει να προσφέρει στον ψηφιακό μετασχηματισμό τουλάχιστον στις χώρες των εταίρων του έργου που είναι η Ισπανία, η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πολωνία, η Πορτογαλία και η Ρουμανία.  Ύστερα από την παραγωγή του Εννοιολογικού Πλαισίου για …

Πρότυπα Ψηφιακών Εκπαιδεύτικων Προγραμμάτων με βάση το παιχνίδι: Υλοποίηση του Εννοιολογικού Πλαισίου του ευρωπαϊκού προγράμματος Sparks Διαβάστε Περισσότερα »

Η δομή ασυνόδευτων ανηλίκων του ΚΕΑΝ στη Λάρισα συμμετέχει στο Climate Change Film Festival (CCFF)

Με μία ταινία μικρού μήκους συμμετέχει η Δομή Ασυνόδευτων Ανηλίκων του ΚΕΑΝ στη Λάρισα στο Climate Change Film Festival (CCFF). Τα παιδιά με τη βοήθεια των ψυχολόγων τους Ανθής Καραπέδης και Κωνσταντίνας Θάνου δημιούργησαν μια ταινία μικρού μήκους με τη χρήση ενός απλού κινητού τηλεφώνου, εστιάζοντας στο φλέγον ζήτημα της κλιματικής αλλαγής. Το Climate Change …

Η δομή ασυνόδευτων ανηλίκων του ΚΕΑΝ στη Λάρισα συμμετέχει στο Climate Change Film Festival (CCFF) Διαβάστε Περισσότερα »

Όλγα Γουρδομιχάλη

Project Manager

Από το 2013 έως το 2022, στο Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας
Αθηνών συμμετείχε σε πλήθος ερευνητικών προγραμμάτων. Έχει διεθνείς
δημοσιεύσεις και έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά συνέδρια τόσο στην Ελλάδα
όσο και στο εξωτερικό. Επί σειρά ετών, διδάσκει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Αναπτύσσει και υλοποιεί εθελοντικά προγράμματα νέων σχετικά με την έρευνα.
Ταυτόχρονα συμμετέχει σε δράσεις προστασίας περιβάλλοντος, πυροπροστασίας
και φροντίδας αδέσποτων ζώων.


Μιλάει αγγλικά και ισπανικά.
Εντάχθηκε στο ΚΕΑΝ το 2018 και μέχρι σήμερα έχει διαχειριστεί δράσεις και έργα
σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Τον Νοέμβριο του 2022 ολοκλήρωσε το
μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκησης Επιχειρήσεων για Στελέχη του
Πανεπιστημίου Πειραιά.